Marka Bobini Baby z akcją Love&Care!


2016-03-10
W marcu ruszyła kampania społeczna Love&Care, której organizatorem jest Firma Global Cosmed Group, właściciel marki Bobini Baby. Jej głównym założeniem jest propagowanie pozytywnych emocji, jakie powinniśmy pielęgnować w rodzinie od najmłodszych lat.
Skąd pomysł na Love&Care?

Specjaliści uważają, że dzieci wychowane w atmosferze ciepła i szacunku,
w domu, w którym okazuje się pozytywne uczucia, nie mają problemu z wyrażaniem emocji w późniejszych etapach ich życia. Im więcej miłości i pozytywnych doznań w rodzinie, tymlepiej młody człowiek rozwija się i funkcjonuje w przyszłości.

Jak mówi Erna Grońska­-Petniak - Koordynator ds. PR w firmie Global Cosmed Group - Akcja Love&Care daje możliwość zwrócenia uwagi na najważniejszy aspekt ludzkiego życia ­ na emocje, których z różnych przyczyn coraz mniej okazujemy w życiu codziennym. Jej założenia doskonale korelują z naszą marką Bobini Baby, czyli z produktami przeznaczonymi dla niemowląt i dzieci. Przez dotyk podczas pielęgnacji i
kąpieli rodzice nawiązują więź z maleństwem, a to pierwszy z wielu ważnych kroków do budowania relacji.

Love&Care propaguje rodzicielstwo bliskości i miłości. Zależy nam na przekazywaniu wiedzy o tym, że uczucia okazywane od najmłodszych lat (również w życiu płodowym) procentują w przyszłości. Mały człowiek wychowany w atmosferze ciepła, zrozumienia lepiej radzi sobie w późniejszym życiu: czuje się kochany, szuka wsparcia i wiedzy u rodziców, jest świadomy swojej wartości. Oczywiście agresja, brak szacunku, zastraszanie działają przeciwnie i o tym chcemy mówić - dodaje Erna Grońska­Petniak z Global Cosmed Group.

Założenia akcji.

Jednym z głównych założeń akcji Love&Care jest edukacja. Dzięki współpracy marki Bobini Baby z ekspertami z Wydawnictwa Lekarskiego PZWL, pediatrami, psychologami dziecięcymi i rodzicami tworzone będą merytoryczne artykuły i porady, a wszystko po to, aby zaoferować najlepszą i sprawdzoną wiedzę na temat pielęgnacji, wychowania i zdrowia fizycznego oraz psychicznego dzieci.

Kolejnym ważnym aspektem akcji Love&Care jest aktywizowanie społeczności skupionej wokół marki Bobini Baby. A to wszystko dzięki wsparciu mediów, organizacji konkursów, angażujących odbiorców, wspólnemu tworzeniu Dekalogu Miłości Love&Care, czy komponowaniu autorskich kołysanek. To tylko część zaplanowanych działań w trakcie długofalowej kampanii Love&Care.

Więcej szczegółów na stronie www.bobini.pl/Love­Care oraz na
FB/LoveAndCare.


Nadesłał:

MagdalenaZ

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl